Veel gestelde vragen


1. Kan ik een ander afleveradres kiezen?
Een ander afleveradres kiezen is mogelijk. Vul bij het factuuradres je eigen adres in; zet een vinkje bij de optie "Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven" en vul vervolgens het adres in waarnaar je het pakket wilt laten versturen.

2. Kan ik het als een cadeau laten versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Hiervoor kun je gebruik maken van onze inpak service. Ook kun je een kaartje kiezen waar je persoonlijke bericht word opgezet. Om gebruik te maken van de inpakservice kun je klikken op de link bovenaan de "Winkelwagen"  bij "Wil je het inpakken?" Klik dan hier".

3. Waar kan ik de foto('s) naar toe sturen?
De foto('s) mag opgestuurd worden naar info@studiolilly.nl in de beste kwaliteit. 

4. Kan ik de bestelling nog wijzigen?
Nee, helaas is het niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen nadat je deze geplaatst hebt. Je kunt proberen zo snel mogelijk contact op te nemen via info@studiolilly.nl. 

5. Wat zijn de betaalmiddelen waar ik gebruik van kan maken?
Op dit moment accepteerd Studio Lilly iDeal, Bancontact en Sofort.

6. Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
Studio Lilly streeft ernaar je bestelling binnen 1-2 werkdagen te verzenden

Studio Lilly verzendt een track & trace, zodat je het pakket zelf kunt volgen m.u.v. briefpost. Hieronder een overzicht op welke dagen wij uiterlijk verzenden.

Maandag besteldUiterlijk woensdag verzonden
Dinsdag besteldUiterlijk donderdag verzonden
Woensdag besteldUIterlijk vrijdag verzonden
Donderdag besteldUIterlijk zaterdag verzonden
Vrijdag besteldUIterlijk maandag verzonden
Zaterdag besteldUIterlijk maandag verzonden
Zondag besteldUIterlijk dinsdag verzonden

 

8. Ik heb een klacht, wat moet ik doen? 
Ben je ergens niet tevreden over? Ik raad je aan om klachten eerst kenbaar te maken door te mailen naar info@studiolilly.nl.

 

© 2020 - 2021 Studio Lilly | Cadeaus en meer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel